GN ReSounds Smart Hearing-portefølje til tildelt tre priser på IFA i Berlin
GN ReSound er glad for å vende tilbake til IFA, verdens største messe for forbrukerelektronikk i Berlin, for å demonstrere selskapets stadig større utvalg av prisvinnende, innovativ Smart Hearing-teknologi.

7. september 2015

Før showet åpnet for publikum gjorde ReSounds Smart Hearing-teknologi stor suksess på IFAs pressearrangement, hvor GN ReSound ble tildelt tre ShowStoppers Envisioneering Awards for Innovation and Design, som et symbol på selskapets kontinuerlige forpliktelse overfor å utvikle verdens mest innovative hørselsteknologi og gjøre disse løsningene tilgjengelig for så mange mennesker som mulig. Prisene ble tildelt for den banebrytende teknologien og det brukervennlige designet til ReSound LiNX2™, ReSound Smart™ app og ReSound Up Smart™.

"Vi er svært glade for å kunne returnere til IFA i år for å vise frem ReSounds Smart Hearing-høreapparater. Siden i fjor har vi vært gjennom lanseringen av ReSound LiNX2, etterfulgt av ReSound Smart app designet spesielt for Apple Watch, og utvidelsen av vår kompatibilitetsportefølje til å inkludere enda flere Android smarttelefon-modeller. Det er en spennende tid for vår industri og de over tre hundre millioner menneske over hele verden som lever med hørselstap. GN ReSound er stolt over å bane vei for Smart Hearing-innovasjon og vi er stolte over å kunne tilby kyndene de best tenkelige løsningene, for å tilfredsstille deres individuelle hørselsbehov," sa GN ReSounds CEO ANders Hedegaard.

GN ReSounds aktiviteter på IDA inkluderer interaktive demonstrasjoner av verdens første komplette familie av Made for iPhone øreapparater, ReSound LiNX2, samt de revolusjonerende kontrollfunksjonene i ReSound Smart app, som er kompatibel med Apple iOS-enheter, inkludert iPhone, iPad, iPod touch og Apple Watch og flere Android smarttelefonmodeller.

GN ReSounds revolusjonerende høreapparatteknologi er tilgjengelig gjennom et globalt nettverk av audiografer. Kunder kan finne mer informasjon om ReSounds utvalg av Smart Hearing høreapparater på www.resound.com.